Известие

Collapse
No announcement yet.

Неработещи чистачки мигачи ел стъкла

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неработещи чистачки мигачи ел стъкла

    Имам проблем с чистачките мигачите и ел стъклата не работят всички бушони са здрави моля помагайте

  • #2
    Първоначално публикувано от pavlinssr Покажи съобщение
    Имам проблем с чистачките мигачите и ел стъклата не работят всички бушони са здрави моля помагайте
    Напиши за какъв модел и година на производство става въпрос.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Извинявам се става дума за 156 2.0 тс 98 година

      Comment


      • #4
        Провери двата предпазителя, означени на скицата - B10 (7,5 амперов) и B5 (80 амперов).

        И двата не се намират в таблата с останалите предпазители!


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Проверих ги всичките са здрави и в коша и при жабката

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pavlinssr Покажи съобщение
            Проверих ги всичките са здрави и в коша и при жабката
            Провери ли с пробна лампа или с мултицет, дали има +12V и в двата края на B10, когато ключът е на контакт ?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Б5 къде се намира на б10 има 12 волта

              Comment


              • #8
                Някой да знае къде се намира релето на мигачите, като стане влажно времето почват да цъкат бързо все едно има изгоряла крушка, а такава няма. И в двете посоки го прави, на аварийни всичко е нормално?
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pavlinssr Покажи съобщение
                  Б5 къде се намира на б10 има 12 волта
                  Клаксонът и нагряването на задното стъкло работят ли?
                  Ако и това не работи, най-вероятно ти е изгорял 80 - амперовият предпазител в блока B5. Той е свързан някъде съвсем близо до плюсовата клема на акумулатора и съдържа общо 4 мощни предпазителя. Повече някой друг да каже, защото аз гледам само електрическите схеми.

                  ---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:27 ----------

                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Някой да знае къде се намира релето на мигачите, като стане влажно времето почват да цъкат бързо все едно има изгоряла крушка, а такава няма. И в двете посоки го прави, на аварийни всичко е нормално?
                  Релето се намира в блока с ръчката на волана. Проблемът ти вероятно се дължи на лоша връзка в самата ръчка.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    80А е здрав подгрева също не работи както и климатика но този 7.5А не го намирам има един над таблото с бушони

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pavlinssr Покажи съобщение
                      80А е здрав подгрева също не работи както и климатика но този 7.5А не го намирам има един над таблото с бушони
                      В пост №7 пишеш, че на B10 си мерил и си установил, че има 12V. а сега питаш, къде се намира.

                      Искам да ти помогна, но вече се обърквам, какво говорим и какво правим.

                      Успех!


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Б5 незнам къде се намира Б10 го знам

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pavlinssr Покажи съобщение
                          Б5 незнам къде се намира Б10 го знам
                          Дай да започнем отначало:

                          B5 представлява блок от 4 мощни предпазителя, вързан непосредствено до акумулатора на дебел проводник. Един от четирите предпазителя е въпросния 80 амперов, който предполагам, че е изгорял. На него трябва винаги да има 12В.

                          B10 е 7,5 амперов предпазител, който се намира в съседство с таблото с предпазителите под волана. На него трябва да има 12В когато колата е на контакт.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Нито единия не е изгорял и има 12 волта и на двете места други предположения

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pavlinssr Покажи съобщение
                              Нито единия не е изгорял и има 12 волта и на двете места други предположения
                              Длъжен съм да задам глупавия въпрос:

                              И на двата края на предпазителите има +12V мерено спрямо шаси?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X